ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا برای افرادی که خواهان فعالیت تجاری در استرالیا بوده و یا تمایل به سرمایه گذاری در استرالیا را دارند مناسب می باشد. مهاجرت به استرالیا با روش کارآفرینی و یا سرمایه‌گذاری از بهترین و سریع‌ ترین روش‌ها برای صاحبان کار می‌باشد. در ادامه به صورت خلاصه به شرایط لازم برای اینگونه ویزاها اشاره خواهیم کرد.

ویزاهای جدید سرمایه گذاری استرالیا در ۳ گروه دسته بندی میشوند که یکی از این گروه ها که بیشتر مورد توجه علاقه مندان به سرمایه گذاری در استرالیا قرار میگیرد گروه اقامت موقت ۴ ساله ویزای سرمایه گذاری استرالیا – ساب کلاس 188 میباشد که بعد از 4 سال قابل تبدیل به ویزای دائم ساب کلاس 888 میباشد.

در ویزای 188 فردی که شرایط لازم را داشته و بعد از طی کردن مراحل و گرفتن این ویزا وارد خاک استرالیا میشود اجازه دارد 4 سال به راحتی در استرالیا زندگی کند اما باید از این 4 سال حد اقل 2 سال شغلی را ایجاد کرده باشد و حد اقل گردش مالی وی 100000 دلار باشد و حد اقل 250000 دلار وارد استرالیا کرده باشد تا به او اجازه دهند ویزای دائم سرمایه گذاری استرالیا (ساب کلاس 888) را بگیرد.

برای گرفتن ویزای موقت سرمایه گذاری استرالیا تنها 3 شرط لازم است:

1-حداقل دارایی فرد باید 800000 دلار باشد که این میزان دارایی شامل اموال منقول و غیر منقول میباشد.

2شخص باید حداقل 3 سال سابقه مدیریتی در یک بیزنس را داشته باشد که خود حد اقل 30% سهام آنرا دارا باشد.

3- جمع 2 سال گردش مالی شخص در 4 سال گذشته باید حد اقل 500000 دلار باشد.

ویزای کارآفرینی استرالیا نیز امتیاز بندی لازم دارد و فرد بایستی ۶۵ امتیاز کسب کند اما امتیاز بندی اینجا با ویزای مهارتی فرق دارد. به طور خلاصه به مواردی چون سن، مدرک تحصیلی‌یا فنی‌، زبان انگلیسی‌، میزان سرمایه، میزان گردش مالی، سابقه صادرات کالا، اختراع و ابتکار، سابقه مدیریت و سابقه سرمایه‌گذاری امتیاز داده می‌شود. در برخی موارد امکان گرفتن این ویزا با امتیاز کمتر وجود دارد. در مورد ویزای کارآفرینی استرالیا بر خلاف ویزای مهارتی، داشتن نمره زبان شرط نیست هر چند داشتن نمره زبان هم میتواند امتیاز فرد را بالا ببرد.

سایر ساب کلاس های ویزای سرمایه گذاری فقط در میزان سرمایه با یکدیگر متفاوت هستند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره حضوری با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 22581715

 

لینک مطلب : https://goo.gl/EShaf3

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.