شرایط درخواست بلکو کارت آلمان:

یک موضوع را هیچ وقت نباید فراوش کنید، اول باید پیشنهاد کاری داشته باشید و سپس جهت اخذ Blue Card اقدام کنید؛ در غیر این صورت هزینه های صرف شده توسط شما جهت وکلای مهاجرتی از دست رفته محسوب می شوند. شخص دارنده بلوکارت ، باید در 2 سال اول با همان موقعیت شغلی که بلوکارت را بر مبنای آن اخذ نموده است مشغول به کار شود اما پس از آن می تواند شغل خود را تغییر دهد .
 
متقاضیان کارت آبی المان باید یا دارای مدارک دانشگاهی از مراکز آموزش عالی آلمان باشند و یا در صورتیکه در خارج از آلمان تحصیل کرده اند، مدارک تحصیلی خود را به تایید سازمان های دولتی ذی ربط برسانند.
 
موافقت نامه سازمان کار آلمان (Die Bundesagentur für Arbeit) 

اگر متقاضی کارت آبی، تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان به پایان رسانده است، جهت دریافت کارت آبی، نیازی به موافقت نامه سازمان کار آلمان ندارد، در غیر این صورت، دریافت این مجوز الزامیست.
 
متقاضیانی که خارج از آلمان هستند، نمیتوانند به صورت مستقیم و از خارج مرزهای آلمان درخواست کارت آبی کنند، بلکه ابتدا باید درخواست ویزای کاری کنند و پس از دریافت ویزای کاری وارد آلمان شوند، سپس 6 ماه فرصت به آنها داده میشود تا شغلی بیابند که حداقل درآمد سالیانه را داشته باشد، در این مرحله متقاضی میتواند جهت درخواست کارت آبی اقدام نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.