ویزای 489 استرالیا

ویزای استرالیا – کلاس 489

اقامت موقت استرالیا از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر یک ناحیه یا اقوام درجه یک

ویزای 489 ویزای اقامت موقت ایالتی 4 ساله ی استرالیا برای متقاضیانی است که نتوانسته اند از طریق ویزاهای تخصصی مستقل برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. ویزای 489 در واقع یک ویزای امتیازی است. این ویزا ویزای اقامت موقت با قید و شرط استرالیا می باشد که برای 4 سال اقامت موقت استرالیا را به فرد متقاضی اعطاء می کند شرط صدور این ویزا تعهدی است که متقاضی به یکی از ایالت های استرالیا می دهد که به مدت 2 سال اول ورودش در آن ایالت خاص کار و زندگی کند.

دریافت کنندگان ویزای 489 باید

اولا : در 2 سال اول ورود به استرالیا در آن ایالت (منطقه) اسپانسر کننده زندگی کنند .

ثانیا : یک سال از 2 سال را در آن ایالت به صورت تمام وقت کار کنند.

همچنین اگر یکی از اقوام درجه یک (پدر و مادر-خواهر و برادر-عمه-عمو-خاله- و دایی) شما و یا همسرتان مقیم استرالیا بوده و در ایالت مورد نظراداره ی مهاجرت زندگی کنند ، می توانند به مجموع امتیازات شما 10 امتیاز اضافه کرده و اسپانسر (حامی) شما شوند و شما را برای دستیابی به این نوع ویزا کمک کنند . 
داشتن اسپانسرشیپ منطقه ای یا فامیلی در این نوع ویزا 10 امتیاز به متقاضی می دهد و این 10 امتیاز برای کسانی که امتیازشان از حد نصاب یعنی 60 امتیاز کمتر است خیلی مفید و موثر است .در این حالت با اضافه شدن 10 امتیاز، در صورتی که شما 50 امتیاز از سایر موارد کسب کرده باشید به راحتی می توانید از این روش اقدام کرده و ویزا دریافت کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.